Saturday 27 July 2013

Viss no jauna ... :)

Sveikas, dāmas :)

Sākšu ar to, ka salaidu dēlī savu blogu, dēļ tā izveidoju jaunu. 
Kaut kas notika ar manu blogger profilu un nespēju piekļūt savam kontam, dienām cīnijos ar parolēm un visu pārējo, bet nekā.
Bet īstenībā neskumstu, jo tagad sākšu visu no jauna, mazliet savādāk, cerams interesanāk.

Adrese uz manu veco blogu, lai atcerētos, kas es esmu :)




Lēnām, atkal jāaprod ar visu... :D atkal un atkal.

Uzrakstīšu nedaudz par sevi, pa punktiņiem, lai Tu saprastu, par ko es centīšos rakstīt jaunajā blogā :) 

  • Esmu beigusi skolu kā apģērbu modelētāja :) rudenī centīšos sagatavot dažus craft rakstiņus saistībā pa šo līniju. Rudenī, jo šobrīd nedzīvoju LV, bet par to vēlāk. 
  • Esmu pirmā līmeņa vizāžiste. 
  • Esmu apmāta ar kurpēm un kleitām :D 
  • Patīk veidot make up uz citiem, pati īpaši nekrāsojos.
  • Esmu ar čirkainiem matiem, tos grūti savaldīt :P esmu labu matu līdzekļu meklējumos, lai savaldītu savus matus.
  • Ļoti patik pastaigas... ja ir iespēja kaut kur doties ar kājām, tad izmantoju iespēju, neizmantot transportu.
  • Esmu veģetāriete un needu zivis, pārāk ļoti mīlu dzīvniekus. Ja varētu, tad pieņemtu pie sevis visus pamestos kaķīšus un suņukus :) Līdz ar to cenšos pirkt kosmētiku, kas NOT TESTED ON ANIMALS

Svarīgākie punkti, pārējie ar laiku :D

Šobrīd atrodos/dzīvojos Spānijā, uz visu vasaru pārcēlos šeit padzīvot :)
Augustā apritēs jau 3 mēnesis kopš esmu šeit.
Kad ir laiks dodos apskatīt pilsētas u.t.t., to ko vajadzētu Spānijā apskatīt :)
Ja būs interese, tad iepostošu rakstus, kur esmu pabijusi :)


Šodienai pietieks...

Tā kā lūdzu dāmas, LAIPNI AICINĀTAS sekot manam blogam iekš BLOGOLOVIN :)
ir iekrājušies pa šim nedēļām daudz rakstiņi, jo nevarēju piekļūt savam kontam.. drīz viss sekos



No comments: