Tuesday 20 August 2013

Nu neiet un viss..

Sveikas!
Pagaidām nav sanācis salabot datoru... Un tiešām nezinu vai man tas izdosies līdz aizbraukšanai. :(
Ir tik daudz ieplanoti rakstiņi ... Un tagad man ir daudz brīva laika, jo guļu mājās apslimusi jau otro dienu.
Dažas dienas atpakaļ sāku just kakla sāpes un sāku puņķoties.. Tas mazliet traucēja strādāt, jo ārā +35 grādi.. Bet tas sīkums, ar laiku man aizkrita ausis :D smieklīgi, bet traucējoši. Līdz vienu vakaru nācu mājās no darba un sajutu stipras sāpes sānā

. Nakamajā dienā bez ilgas domāšanas devos pie ārsta. Ārsts man piešķīra 3 brīvas dienas no darba. Izrajstīja zāles pret iekaisumu, kas man sākās kaklā un nonāca līdz ausīm un puncim :( . Tā nu guļu jau otro dienu gultā ar zemu temp. 35.9 (šķiet esmu tikpat silta cik laiks ārā :D ) , dzeru daudz daudz šķidrumu un domāju labas domas. Ja rītdien nepaliks labāk, dosos aptakaļ uz poliklīniku un šie mani sūtīs pie speciàlista. Ehh... Kā Jums, patīk slimot vasarā? :D Atvainojos par kļūdām un visu citu, tiešām grūti caur telefonu visu saprast :P

No comments: