Thursday 1 August 2013

Yves Rocher & J.Del Pozo Halloween

Ahh.. Silti un vējaini sveicieni :) 
Esmu tik ļoti nogorusi :( ... šodien man brīvdiena ( happy :D )
Tā kā plāni manai brīvdienai pajuka, tad šodien daži ātri rakstiņi :) 

Yves Rocher

Dušas želeja & Tualetes ūdens ( izklausās stulbi, bet nu ) 

Shower gel Jardins du Monde
Awaken your senses with juicy and delicious Pomegranate from Spain!
This sparkling shower gel invigorates your body and gently cleanses your skin with its creamy lather.

The Plus: Its formula contains more than 90% natural ingredients!

- Easily biodegradable formula
- Paraben free
(copy from yvesrocherusa.com )
Dušas želeja ir biezas konsistences, labi putojas un smaržo FANTASTISKI :)  Pēc želejas lietošanas, var just svaigumu uz ādas.
Iepakojumā 200 ml

Mans vērtējums 10/10
Cena uz atlaidēm - 1.60  €
 Fraise Strawberry
Eau de toilette
Šai smaržai nevarēju pretoties ... mmm meža mazās zemenītes.. mm ..
Smarža ir salda, bet atsvaidzinoša. Atgādina tiešām zemenes. Esmu saņēmusi daudz komplimentus, ka smaržoju kā zemenīte :) 
 Viens mīnus, vai nu es pati ļoti pierodu pie šīs smaržas, vai smarža iziet pēc 2-3 h. Drēbes it kā smaržo nedaudz, bet pati pēc 2-3 h vairs nejūtu.
Tilpums 100 ml

Mans vērtējums 9/10 
Cena veikalā - 7.70 €
 J. Del Pozo Halloween
natural spray

Šī smarža ir mana , mana un mana! Iemīlējos un nevaru beigt smaržot :) 
Arī daudz komplimenti saņemti par smukām smaržām.
Neesmu, tas īstais cilvēks, kurš var aprakstīt smaržu un garšu... tāpēc, ja Tev interesē, tad dodies vien uz veikalu pasmaržot :P 
Tilpums 100ml
Mans vērtējums 10/10 !!!!!!
Cena Primor veikalā 23,90  €


Šodien mēģināšu pagūt uzrakstīt vēl divus rakstiņus - Jūlija favorīti & Tukšinieki :)

Esi lietojusi Yves Rocher kosmētiku un J. Del Pozo smaržas ?

Līdz vēlākam
Sasmējos par šo bildi :P
 


No comments: